Hitta svar på de mest förekommande frågor
Nedan hittar du svar på de mest förekommande frågor vi får på Vitvaror Outlet
Efter du slutfört din order på Vitvaroroutlet.se behandlar vi din order. Vi kontrollerar då våra möjliga leveransdatum och stämmer av med dig som kund via telefon eller e-post om du inte är tillgänglig. Vi kommer inte leverera produkten fören vi fått ett godkännande att datumet passar.
Kort svar: Nej!
För tillfället levererar vi endast i hela Stor Stockholm och Uppsala.
Bor du utanför Stockholm kan du alltid hämta upp dina produkter från vårt lagerhus.
Vid större beställningar kan du ringa oss på kundtjänst för att se om möjligheten för leverans kan anordnas.
Om du befinner dig i kassan eller varukorgen och har angett ditt postnummer men inte får fram några leveransalternativ, kanske endast ”Hämta själv” visas som val, betyder det att vi tyvärr inte levererar till ditt postnummer. Detta beror troligtvis på att du befinner dig utanför Stockholm/Uppsala.
Har vi missat ditt postnummer?
Om du faktiskt bor i Stockholm/Uppsala och det fortfarande inte fungerar, vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att lägga till postnumret.
Vi kontaktar dig som kund alltid 10-15m innan leveransen.
Vid transportskador står vi för kostnaden och hjälper dig utan extra avgift. Vi erbjuder antingen en ersättningsprodukt eller en delåterbetalning, beroende på vad som passar bäst. För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt, rekommenderar vi att du kontaktar vår kundtjänst inom 1-3 arbetsdagar efter att du mottagit produkten. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig!
Din order eller delar av den kan alltid avbokas fram till dess att de aktuella artiklarna har börjat packas på vårt lager. För att avboka en order, vänligen kontakta vår kundtjänst via chatt eller på telefonnummer 072-275 94 46. Om varorna redan är på väg eller har levererats till dig och du vill göra en retur, kan de returneras till vår butik i samma skick som när de lämnade vårt lager.
Ja, du kan beställa online och sedan hämta ut varorna i vår butik. Hämtning kan ske när som helst under våra öppettider.
Vi använder Klarna som kassa leverantör, tillsammans med Klarna kan vi erbjuda bl.a.:
– Direktbetalning
– Swish
– Faktura
– Delbetalning
I vår butik kan du betala med både swish och de vanligaste betalkorten.
Vi uppdaterar lagersaldot kontinuerligt och bör vara korrekt. Vi förbehåller oss dock rätten att det kan bli fel under perioder vid ökat tryck på enskilda produkter.
Inte hittat svar på din fråga?
Du är mer än välkommen att kontakta oss på: info@vitvaroroutlet.se eller ringa oss på: +46 73 786 83 99.