Hem
Butik
Önskelista0
Jämför
Nyligen tittade
VI FINNS HÄR FÖR DIG!

BEHÖVER DU HJÄLP?

Har du frågor om våra produkter eller vill du veta mer om specifika varor i vårt lager? Vi är här för att hjälpa dig! Vår kunniga personal är redo att svara på alla dina frågor och ge dig den information du behöver för att göra ett informerat köp.

Support - Kontakta oss - Vitvaror Outlet





Vi hjälper dig med felanmälan!

Vid felanmälan av redan inköpta produkter, ber vi dig att fylla i formuläret nedan, beskriva felet på den inköpta maskinen, vänligen fyll i så detaljer som möjligt. Vi kan komma att begära kompletterande uppgifter om det behövs. Vi svarar vanligtvis på felanmälan inom 24h.

















Jag accepterar Vitvaror Outlet´s  integritetspolicy

Kommunicera med oss!

Har du frågor om din beställning eller behöver du hjälp med en produkt du köpt? Vi finns här för att hjälpa dig!
Du kan nå oss genom att ringa oss på +46 73 786 83 99 eller maila oss på: info@vitvaroroutlet.se

Våra tjänster på Vitvaror Outlet

På Vitvaror Outlet erbjuder vi Nya och Begagnade vitvaror med flera leverans alternativ.

Se alla leverans alternativ nedan:
  • Hämta i butik
  • Lokal leverans av Vitvaror Outlet (Stockholm)

Du som bor utanför Stockholmsområdet är mer än välkommen att handla produkter från oss,
men vi har tyvärr inte den kapacitet att leverera utanför Stockholm.


läs mer här

Förekommande frågor

Nedan hittar du de mest förekommande frågor vi får på Vitvaror Outlet, besök vår FAQ för att hitta mer segmenterade områden.



HUR FUNGERAR LEVERANSEN?

Efter du slutfört din order på Vitvaroroutlet.se behandlar vi din order. Vi kontrollerar då våra möjliga leveransdatum och stämmer av med dig som kund via telefon eller e-post om du inte är tillgänglig. Vi kommer inte leverera produkten fören vi fått ett godkännande att datumet passar.



VAD GÖR JAG OM PRODUKTEN GÅTT SÖNDER UNDER FRAKTEN?

Vid transportskador står vi för kostnaden och hjälper dig utan extra avgift. Vi erbjuder antingen en ersättningsprodukt eller en delåterbetalning, beroende på vad som passar bäst. För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt, rekommenderar vi att du kontaktar vår kundtjänst inom 1-3 arbetsdagar efter att du mottagit produkten. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig!



KAN MAN BESTÄLLA VARAN PÅ INTERNET OCH HÄMTA I ER BUTIK?

Ja, du kan beställa online och sedan hämta ut varorna i vår butik. Hämtning kan ske när som helst under våra öppettider.



HUR EXAKT ÄR LAGERSTATUSEN ONLINE?

Vi uppdaterar lagersaldot kontinuerligt och bör vara korrekt. Vi förbehåller oss dock rätten att det kan bli fel under perioder vid ökat tryck på enskilda produkter.


HITTA ALLA FRÅGOR

Besöka vårt lagerhus?

Vi har ett stort lager hus i Stockholm, skärholmen, men har inte öppet regelbundet.

Om du inte vet exakt vad du är ute efter men önskar besöka oss? Inga problem!
Boka in en tid med oss assisterar vi dig till att hitta rätt.
Ring oss på +46 73 786 83 99 eller maila oss på: info@vitvaroroutlet.se

Vi hjälper dig med felanmälan!

Vid felanmälan av redan inköpta produkter, ber vi dig att fylla i formuläret nedan, beskriva felet på den inköpta maskinen, vänligen fyll i så detaljer som möjligt. Vi kan komma att begära kompletterande uppgifter om det behövs. Vi svarar vanligtvis på felanmälan inom 24h.

Kommunicera med oss!

Har du frågor om din beställning eller behöver du hjälp med en produkt du köpt? Vi finns här för att hjälpa dig!
Du kan nå oss genom att ringa oss på +46 73 786 83 99 eller maila oss på: info@vitvaroroutlet.se

Våra tjänster på Vitvaror Outlet

På Vitvaror Outlet erbjuder vi Nya och Begagnade vitvaror med flera leverans alternativ.

Se alla leverans alternativ nedan:
  • Hämta i butik
  • Lokal leverans av Vitvaror Outlet (Stockholm)

Du som bor utanför Stockholmsområdet är mer än välkommen att handla produkter från oss,
men vi har tyvärr inte den kapacitet att leverera utanför Stockholm.


läs mer här

Förekommande frågor

Nedan hittar du de mest förekommande frågor vi får på Vitvaror Outlet, besök vår FAQ för att hitta mer segmenterade områden.



HUR FUNGERAR LEVERANSEN?

Efter du slutfört din order på Vitvaroroutlet.se behandlar vi din order. Vi kontrollerar då våra möjliga leveransdatum och stämmer av med dig som kund via telefon eller e-post om du inte är tillgänglig. Vi kommer inte leverera produkten fören vi fått ett godkännande att datumet passar.



VAD GÖR JAG OM PRODUKTEN GÅTT SÖNDER UNDER FRAKTEN?

Vid transportskador står vi för kostnaden och hjälper dig utan extra avgift. Vi erbjuder antingen en ersättningsprodukt eller en delåterbetalning, beroende på vad som passar bäst. För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt, rekommenderar vi att du kontaktar vår kundtjänst inom 1-3 arbetsdagar efter att du mottagit produkten. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig!



KAN MAN BESTÄLLA VARAN PÅ INTERNET OCH HÄMTA I ER BUTIK?

Ja, du kan beställa online och sedan hämta ut varorna i vår butik. Hämtning kan ske när som helst under våra öppettider.



HUR EXAKT ÄR LAGERSTATUSEN ONLINE?

Vi uppdaterar lagersaldot kontinuerligt och bör vara korrekt. Vi förbehåller oss dock rätten att det kan bli fel under perioder vid ökat tryck på enskilda produkter.


HITTA ALLA FRÅGOR

Besöka vårt lagerhus?

Vi har ett stort lager hus i Stockholm, skärholmen, men har inte öppet regelbundet.

Om du inte vet exakt vad du är ute efter men önskar besöka oss? Inga problem!
Boka in en tid med oss assisterar vi dig till att hitta rätt.
Ring oss på +46 73 786 83 99 eller maila oss på: info@vitvaroroutlet.se

HITTA IN TILL OSS!

KONTAKTA OSS!

Besök vår butik och upptäck vårt utbud av kvalitativa begagnade vitvaror. Du hittar oss enkelt med hjälp av Google maps kartan.
Har du övriga frågor eller behöver hjälp? Kontakta oss via telefon eller e-post. Vi ser fram emot att höra från dig!

Tillbaka till toppen
Produkten har lagts till i din varukorg